http://couniniotis.gr/wp-content/uploads/2013/07/couniniotis-background-1-1024x872.jpg
'
À
By Couniniotis
Ç

= ( 0 )

Η διατροφικη αξια στα αποξηραμενα Φρουτα

Κρατήστε ένα καλό απόθεμα από τα παραπάνω αποξηραμένα φρούτα στο σπίτι. Κάποιος μπορεί πάντα να έχει μια χούφτα στην τσέπη του και να μασάει για αν κρατήσει την ενέργεια σε υψηλά επίπεδα σε όλη την διάρκεια της ημέρας.

threpitiki-axia-lft-bodyΟι άνθρωποι πρέπει να τρώνε τουλάχιστον δύο φλιτζάνια φρούτα την ημέρα, και ένας τρόπος για να γίνει αυτό πιο εύκολο είναι να τρώτε ξηρούς καρπούς. Με τα αποξηραμένα φρούτα, τα θρεπτικά συστατικά συγκεντρώνονται σε μικρότερη ποσότητα φρούτων και έτσι, 1/2-φλυτζάνι μερίδα αποξηραμένων καρπών μετράει ως ένα φλιτζάνι φρέσκα φρούτα, σύμφωνα με ένα άρθρο του 2008 από τον C. Claiborne Ray που δημοσιεύθηκε στην «New York Times .

Χαρακτηριστικά
Στα αποξηραμένα φρούτα έχει αφαιρεθεί ένα μεγάλο μέρος από την περιεκτικότητά τους σε νερό. Είναι πιο γλυκό από φρέσκα φρούτα εξαιτίας αυτού. Μπορείτε να βρείτε αποξηραμένες εκδοχές από όλα τα είδη των διαφορετικών φρούτων, συμπεριλαμβανομένων των cranberries, βατόμουρα, κεράσια, μήλα, μάνγκο, ανανάς, σταφύλια, χουρμάδες, τα δαμάσκηνα και τα βερύκοκα.

threpitiki-axia-right-1-bodyΘρέψη
Τα αποξηραμένα φρούτα έχουν περισσότερες από μερικές βιταμίνες και ανόργανα συστατικά ανά μερίδα απ ‘ότι τα φρέσκα φρούτα, συμπεριλαμβανομένου το σίδηρο και κάλιο. Ωστόσο, η υψηλή θερμότητα που χρησιμοποιείται στη διαδικασία ξήρανσης μειώνει τα ποσά των θερμοευαίσθητων βιταμινών, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης C, που βρίσκονται σε αυτά τα φρούτα. Τα αποξηραμένα φρούτα μπορούν επίσης να είναι καλές πηγές των βιταμινών Β, βιταμίνη Α, μαγνήσιο και ασβέστιο, σύμφωνα με το Τμήμα Δημόσιας Υγείας της Καλιφόρνιας, και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές.

Οφέλη
Το αποξηραμένο φρούτο τείνει να διατηρείται καλά και δεν χρειάζεται να είναι threpitiki-axia-right-2nd-bodyστο ψυγείο, καθιστώντας το βολικό, βασικό για να κρατήσει το ντουλάπι σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σνακ, καθώς και στις αλμυρές και γλυκές συνταγές. Είναι ιδιαίτερα βολικό όταν χρειάζεστε μια συμπυκνωμένη πηγή θερμίδων, όπως όταν πηγαίνετε κατασκήνωση ή για εκείνους που έχουν δυσκολία να φάνε αρκετές θερμίδες.

Εκτιμήσεις
Κάποια αποξηραμένα φρούτα είναι πιο υγιή από κάποια άλλα. Οι αποξηραμένες μπανάνες συχνά έχουν προστιθέμενο λίπος, και τα cranberries έχουν την τάση να έχουν πρόσθετη ζάχαρη, για παράδειγμα.
Τα αποξηραμένα φρούτα είναι μια πιο συμπυκνωμένη πηγή θερμίδων από φρέσκα φρούτα, οπότε θα πρέπει να προσέχετε το μέγεθος των μερίδων για να αποφεύγεται η κατανάλωση πάρα πολλών θερμίδων.

FB: Couniniotis

Youtube Channel

Message from server: Gone. Check in YouTube if the id CouniniotisGroup belongs to a user. To locate the id of your user check the FAQ of the plugin.
Follow Me on Pinterest 
My Pinterest Badge by: Jafaloo. For Support visit: My Pinterest Badge